Storm7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ağzımı açtırma şuan düşüncelerini yazdığın forum yabancılara ait,kültürünü yaşatmak istiyorsan çalışır çabalarsın nutuk atmaya gerek yok.
parasını verir forum alt yapısını kullanırım parasını verdiğim birşeyin hesabını soramazsın bana, kullandığım cep telefonu üreticisi de servis sağlayıcısı da, kullandığım domainlerin alt yapısı da, hosting sistemi de yabancılara ait.

Orasını burasını açarak ve İngilizce şarkı söyleyerek Türk kültürünü yaşattı ayakta alkışlandı OLEEEEEEYYYY demek başka, Onuk tersanesinde SAZAN adlı arabayı sıfırdan üretmek başka.

Bunları sertap erener ingilizce şarkıyla birinci olduğunda da söyledim..

Ağzını açsan ne olacak kalıplaşmış sözlere karnımız tok.

Sazan aracı için haber ve arama sonucu https://www.google.com.tr/#sclient=p...w=1366&bih=645