Kalbiniz kötü ne diyim.Olaya nerden bakıyorlar ya arkadaş.Sen müslümansın gece çavuşunu tokatlarken iyi değil mi? Sonuçta türkiye ülkesini duyuruyor mu... duyuruyor sanane müslümanlığından.
nasıl bir zihniyettesin sen arkadaş. O zaman sanane müslümanlığından sa niye kız ben müslümanım diye atlıyor ortaya Türk üm diye atlasın . Ayrıca gerçek müslüman kçını başını açmaz kusura bakmasın kimse. Türk müş o zaman niye ingilizce şarkıyla gidiyor oraya bu son cümleme gülenlere ben daha önceden gülüyorum. Aşşağılık duygusunda olanlarla işim olmaz. Eğer gerçekten Türk kimliğine sahip çıkacaksan şaklabanlık yaparak başkalarının kültürüyle onlara şirin gözükmeye çalışmayacaksın. Bakınız bir zamanlar Tansu hanım çin e gittiğinde Türkçe metinleri bir kenara atıp yanındakilere fırça atmıştı bana ingilizce metinleri getirin diye.
Neyse yeni hadise hayırlı olsun diyen arkadaşı ayakta alkışlıyorum.