benim zihniyetim ,neden kızın başarısı konuşulmuyor yada yarışma ile ilgili konular tartışılmıyor.Hemen olayı siyasete çevirimek,ırkçılığa çevirmek neden dir?
Eğlenmeye bakın ya,bunu değişiklik olsun biraz farklı hava tadalım diye açtım.
Ne ırkçılığı ne siyaseti ne eğlencesi yahu. Benim vatandaşım gitmiş orada İNGİLİZCE şarkı söylemiş orasını burasını açarak şov yapmış neyin başarısı. OOOO ÇOK GÜZEL ŞAK ŞAK ŞAK neye şak. Farklı havaya değil kendi kültürümüze ihtiyacımız var. Atatürk'ün annesine bak biraz örnek al...