• 20-08-2012, 02:36:02
    #1
    düz liseliyim bu sene mezun oldum. bu sene pmyo istiyordum şanssız şekilde mülakatta elendim ondan sonrada lys hiç çalışmadım salak gibi. şuan mezun kaldım , sözelim.
    YGS:360
    LYS :330-320 aldım radyo sinema tv yazdım gelmedi oda. Hiç çalışma isteğim yok başaramam gibi geliyor seneye çok bunaldım sizce ne yapmalıyım web tasarım kurslarına falan mı gitsem bir baltaya sap olamamış potansiyel işsiz gibi hissediyorum kendimi
  • 20-08-2012, 02:46:44
    #2
    Üyeliği durduruldu
    250 puan alıp tercih yapıp da yerleşince sevinen adam dolu forum, puanların öyle aşırı kötü falan değil, doğru tercih yapsan yerleşirdin. Biraz daha sıkı çalış ve seneye 400'ü bulursun.
  • 20-08-2012, 02:50:48
    #3
    aldığın puan gayet iyi, bende seneye tekrar pmyo için deneyeceğim umudunu kaybetme.
  • 20-08-2012, 11:10:43
    #4
    Üyeliği durduruldu
    dostum bende bu sene üniye giriyorum. web tasarım kursuna orta okul 7 de gidip dokuz eylül üniversitesinden rektör imzalı belge almıştım şuan pek bir getiri sağlamıyor. ayda yılda bir site yaptıracak olan çıkıyor ona yapıyorum. ama o kursu aldığımla kalmadım seo ve e-ticaret dalında birçok kitap e-kitap okuyup kendimi geliştirdim. php, css, js, mysql üzerine kendimi geliştirdim. web tasarım kurslarında html template tasarlamayı öğretiyorlar özet olarak.
  • 20-08-2012, 11:23:37
    #5
    ek tercihleri deneyin hocam. puanlarınız bu kadar karamsar biri için fazla .
  • 20-08-2012, 14:33:31
    #6
    ümidini kaybetme. biraz daha gayretle iyi bir yerlere gelebilirsin.
  • 20-08-2012, 14:40:41
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Yanlız değilsin hocam. Ama aldığın puanları ben alsam babam şimdi kutlamalara başlamıştı

    Bence sende iş var. 1 sene daha dene, birşey kaybetmessin. Bende öyle yapıcam çünkü. KPSS'yede giricem. Ama seneye bir yere gireceğimi düşünüyorum.
  • 20-08-2012, 14:58:18
    #8
    aldığın puan sözel icin yetersiz. sayısaldan 180 ile atanan arkadaşlarım var ancak sözelden 400 aşağısı kötüdür. cünkü boşta kalan sayısal öğrencsi hiç değilse üniversite olur diye eşit ağırlık ve sözel yazıyor. aynı şekilde boşta kalan eşitağırlık öğrenciside sözel yazıyor sonuç sözel ciler eziliyor. ben ne dersanede neden okulda sözel ders görmediğim halde 360 puan alıp samsun tarihe yerleştim. bölümüm sayısaldı ama
  • 21-08-2012, 01:02:39
    #9
    sağolun arkadaşlar görüşleriniz için.