YGS:360
LYS :330-320 aldım radyo sinema tv yazdım gelmedi oda. Hiç çalışma isteğim yok başaramam gibi geliyor seneye çok bunaldım sizce ne yapmalıyım web tasarım kurslarına falan mı gitsem
bir baltaya sap olamamış potansiyel işsiz gibi hissediyorum kendimi
.