aldığın puan sözel icin yetersiz. sayısaldan 180 ile atanan arkadaşlarım var ancak sözelden 400 aşağısı kötüdür. cünkü boşta kalan sayısal öğrencsi hiç değilse üniversite olur diye eşit ağırlık ve sözel yazıyor. aynı şekilde boşta kalan eşitağırlık öğrenciside sözel yazıyor sonuç sözel ciler eziliyor. ben ne dersanede neden okulda sözel ders görmediğim halde 360 puan alıp samsun tarihe yerleştim. bölümüm sayısaldı ama