Konu
Üniversite kazanamadım (mezun kaldım)
20-08-2012, 02:46:44
#2
Doc.Deniz
Üyeliği durduruldu
250 puan alıp tercih yapıp da yerleşince sevinen adam dolu forum, puanların öyle aşırı kötü falan değil, doğru tercih yapsan yerleşirdin. Biraz daha sıkı çalış ve seneye 400'ü bulursun.