düz liseliyim bu sene mezun oldum. bu sene pmyo istiyordum şanssız şekilde mülakatta elendim ondan sonrada lys hiç çalışmadım salak gibi. şuan mezun kaldım , sözelim.
YGS:360
LYS :330-320 aldım radyo sinema tv yazdım gelmedi oda. Hiç çalışma isteğim yok başaramam gibi geliyor seneye çok bunaldım sizce ne yapmalıyım web tasarım kurslarına falan mı gitsem

bir baltaya sap olamamış potansiyel işsiz gibi hissediyorum kendimi