dostum bende bu sene üniye giriyorum. web tasarım kursuna orta okul 7 de gidip dokuz eylül üniversitesinden rektör imzalı belge almıştım şuan pek bir getiri sağlamıyor. ayda yılda bir site yaptıracak olan çıkıyor ona yapıyorum. ama o kursu aldığımla kalmadım seo ve e-ticaret dalında birçok kitap e-kitap okuyup kendimi geliştirdim. php, css, js, mysql üzerine kendimi geliştirdim. web tasarım kurslarında html template tasarlamayı öğretiyorlar özet olarak.