Merhabalar
Tercihleri gönderdim ama 1-2 adet sorum vardı. Tercihlere çevremdekilerin ısrarı üzerine düşünmediğim bazı üniversiteleri yazdım. Bu sene düşünmediğim üniversitelerden birine yerleşip gitmezsem puanım ne kadar düşer? Özellikle üniversitedeki mat2 konularından korktuğum için bir sene daha bekleyip konuları pekiştirmeyi düşünüyordum. Sizce üniversiteye gidip yatay geçiş ile başka üniversiteye geçmek mi daha mantıklıdır yoksa puan düşmesini bilerek bir sene daha beklemek mi daha mantıklıdır? Puanın ne kadar düşeceğini de belirtirseniz sevinirim
İyi günler
Üniversite Hakkında
4
●380
- 06-08-2012, 01:27:40Yorumunuz için teşekkür ederim. O zaman beni fazla etkilemez. Zaten istediğim üniversiteler orta seviyede puanlar istiyor. Sizce puan düşmesini bilerek dershaneye mi gitmek doğru olur yoksa yatay geçiş yapmak mı?WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2012, 01:30:00Üniversiteye başlayan kişilerin yarısı, bu sene çok çalışcam yatay geçişle geçeceğim diye başlar ama sene sonunda 1 ya da 2 kişi bu isteğini gerçekleştirebilir. Keşke istemediğiniz yerleri hiç yazmasaydınız ama bence dersaneye gitmek daha mantıklı gibi.Lostr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2012, 01:33:27Umarım istemediğim yerler gelmez ama çevremdekiler ısrar edince mecburen yazmak zorunda kaldım(Sıralamaları benden 3.000 önde). Tercih sonuçlarına göre karar vermeyi düşünüyorum ama bir yandan da puan riskini düşünüyorum. Yorumunuz için teşekkürlerWebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle