Üniversiteye başlayan kişilerin yarısı, bu sene çok çalışcam yatay geçişle geçeceğim diye başlar ama sene sonunda 1 ya da 2 kişi bu isteğini gerçekleştirebilir. Keşke istemediğiniz yerleri hiç yazmasaydınız ama bence dersaneye gitmek daha mantıklı gibi.
Umarım istemediğim yerler gelmez ama çevremdekiler ısrar edince mecburen yazmak zorunda kaldım(Sıralamaları benden 3.000 önde). Tercih sonuçlarına göre karar vermeyi düşünüyorum ama bir yandan da puan riskini düşünüyorum. Yorumunuz için teşekkürler