Lostr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumunuz için teşekkür ederim. O zaman beni fazla etkilemez. Zaten istediğim üniversiteler orta seviyede puanlar istiyor. Sizce puan düşmesini bilerek dershaneye mi gitmek doğru olur yoksa yatay geçiş yapmak mı?
Üniversiteye başlayan kişilerin yarısı, bu sene çok çalışcam yatay geçişle geçeceğim diye başlar ama sene sonunda 1 ya da 2 kişi bu isteğini gerçekleştirebilir. Keşke istemediğiniz yerleri hiç yazmasaydınız ama bence dersaneye gitmek daha mantıklı gibi.