Merhabalar

Tercihleri gönderdim ama 1-2 adet sorum vardı. Tercihlere çevremdekilerin ısrarı üzerine düşünmediğim bazı üniversiteleri yazdım. Bu sene düşünmediğim üniversitelerden birine yerleşip gitmezsem puanım ne kadar düşer? Özellikle üniversitedeki mat2 konularından korktuğum için bir sene daha bekleyip konuları pekiştirmeyi düşünüyordum. Sizce üniversiteye gidip yatay geçiş ile başka üniversiteye geçmek mi daha mantıklıdır yoksa puan düşmesini bilerek bir sene daha beklemek mi daha mantıklıdır? Puanın ne kadar düşeceğini de belirtirseniz sevinirim

İyi günler