Konu
Üniversite Hakkında
06-08-2012, 01:27:40
#3
Lostr
WebFurkan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
60 geleceğine 30 gelir, yarısı.
Yorumunuz için teşekkür ederim. O zaman beni fazla etkilemez. Zaten istediğim üniversiteler orta seviyede puanlar istiyor. Sizce puan düşmesini bilerek dershaneye mi gitmek doğru olur yoksa yatay geçiş yapmak mı?