WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
60 geleceğine 30 gelir, yarısı.
Yorumunuz için teşekkür ederim. O zaman beni fazla etkilemez. Zaten istediğim üniversiteler orta seviyede puanlar istiyor. Sizce puan düşmesini bilerek dershaneye mi gitmek doğru olur yoksa yatay geçiş yapmak mı?