• 01-08-2012, 14:24:26
    #1
    Bu konuya ben cevap yazmıştım üzerime kalmış sorumlusu ben değilim.
  • 02-08-2012, 13:15:35
    #2
    Bu sevdadan vazgeç arkadaş r10'un sonunu düşüneceğine kendi sonunu düşün.
  • 02-08-2012, 13:24:55
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    r10 değilde benim üyeliğin sonu geldi 66 itrader ve 2000 mesaj gitti.
  • 02-08-2012, 13:30:38
    #4
    FthDrms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 değilde benim üyeliğin sonu geldi 66 itrader ve 2000 mesaj gitti.
    Bizlerden de gitti, nedir bu sizlerdeki itrader ve mesaj sevdası anlayamadım.
  • 02-08-2012, 13:30:57
    #5
    premıum uyelıklerın hepsı gıttı
    butun tradelerım gıttı
    butun mesajlarım gıttı
  • 02-08-2012, 13:32:27
    #6
    HeavenOfDeviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizlerden de gitti, nedir bu sizlerdeki itrader ve mesaj sevdası anlayamadım.
    Sen kimsin nesin seni ne alaka eder !!!
    Emek verdiğim şey giderse zoruma gider !!!!
    Şimdi 2'le !
  • 02-08-2012, 13:32:58
    #7
    bu konuyu ben açmadım ki cevap yazmıştım
  • 02-08-2012, 13:33:35
    #8
    FthDrms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen kimsin nesin seni ne alaka eder !!!
    Emek verdiğim şey giderse zoruma gider !!!!
    Şimdi 2'le !
    Burada binlerce kişinin emeği söz konusuyken, kendinizi düşünmeniz garip. 2'leme olayına gelince yaşınıza veriyorum.
  • 02-08-2012, 13:36:08
    #9
    HeavenOfDeviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada binlerce kişinin emeği söz konusuyken, kendinizi düşünmeniz garip. 2'leme olayına gelince yaşınıza veriyorum.
    Binlerce kişiden biri benim sorununu belirtince sizin gibilerin saçma yorum yapması ne saçma bir şey