R10.net'in sonu geldi geçmiş olsun..
134
●13.719
- 01-08-2012, 14:24:26Bu konuya ben cevap yazmıştım üzerime kalmış sorumlusu ben değilim.
- 02-08-2012, 13:30:38Bizlerden de gitti, nedir bu sizlerdeki itrader ve mesaj sevdası anlayamadım.FthDrms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2012, 13:32:27Sen kimsin nesin seni ne alaka eder !!!HeavenOfDeviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emek verdiğim şey giderse zoruma gider !!!!
Şimdi 2'le ! - 02-08-2012, 13:33:35Burada binlerce kişinin emeği söz konusuyken, kendinizi düşünmeniz garip. 2'leme olayına gelince yaşınıza veriyorum.FthDrms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2012, 13:36:08Binlerce kişiden biri benim sorununu belirtince sizin gibilerin saçma yorum yapması ne saçma bir şeyHeavenOfDeviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle