• 02-08-2012, 13:47:13
    #10
    Silver gitti mesaj gitti itrader gitti.
    Oha itrader 40 tan 5 e düştü. Valla acayip canım sıkıldı. Şu avatara bak yav cücük gibi. Ufffffffffffffffffffffffffffff Lanet girsin r10. Bir yedek almak bu kadar mı zordu.
  • 02-08-2012, 13:50:34
    #11
    Üyeliği durduruldu
    HeavenOfDeviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada binlerce kişinin emeği söz konusuyken, kendinizi düşünmeniz garip. 2'leme olayına gelince yaşınıza veriyorum.
    trader sevdası diyorsunda tradersiz biriyle alışveriş yaparmısın ?
  • 02-08-2012, 13:51:38
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Siteyi bize devretsinler bari. Bundan iyisini yapardık en azından
  • 02-08-2012, 13:52:46
    #13
    Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Silver gitti mesaj gitti itrader gitti.
    Oha itrader 40 tan 5 e düştü. Valla acayip canım sıkıldı. Şu avatara bak yav cücük gibi. Ufffffffffffffffffffffffffffff Lanet girsin r10. Bir yedek almak bu kadar mı zordu.
    abi ben ne yapıyım 189 tane gitmiş gelirya sıkıntı yapmayın...
  • 02-08-2012, 13:55:33
    #14
    frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi ben ne yapıyım 189 tane gitmiş gelirya sıkıntı yapmayın...
    Keşke gelse. Gelmeyecek ümitlenmeyin tarzında açıklama yapıp duruyorlar.

    Anlamadığım üyelik tablosu silindi tamam. E diğer mesajlar filan duruyordu. En azından açılan konuların itraderların yedeğini alsalardı.
  • 02-08-2012, 13:57:33
    #15
    Bir webmaster sitesinin bu hallere düşmesini dışardan biri görse neresiyle güler bilmiyorum.
  • 02-08-2012, 13:57:42
    #16
    Benim 3 tane gitti ) bana her işinde i-trader al diyen bir arkadaş vardı ona selamlar
  • 02-08-2012, 13:58:23
    #17
    Para Gelsin İşte Yeter ya .. Birde Yedeklemi Uğraşılacak Ohoo ..
  • 02-08-2012, 13:59:13
    #18
    Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke gelse. Gelmeyecek ümitlenmeyin tarzında açıklama yapıp duruyorlar.

    Anlamadığım üyelik tablosu silindi tamam. E diğer mesajlar filan duruyordu. En azından açılan konuların itraderların yedeğini alsalardı.
    şimdi şöyle bir olan var kartalda oturan bi abi var ismini vermiyim direk sitesini yazıyım http://ttbilgi.com/index2.html adam bi bankanın verileri kayboluyor bir çok kişiye gösteriyorlar yapamıyorlar bu adam bi saatede getirrim diyor ve 1 saate 50k bin tl alıyor