Silver gitti mesaj gitti itrader gitti.
Oha itrader 40 tan 5 e düştü. Valla acayip canım sıkıldı. Şu avatara bak yav cücük gibi. Ufffffffffffffffffffffffffffff Lanet girsin r10. Bir yedek almak bu kadar mı zordu.
R10.net'in sonu geldi geçmiş olsun..
134
●13.719
- 02-08-2012, 13:50:34Üyeliği durduruldutrader sevdası diyorsunda tradersiz biriyle alışveriş yaparmısın ?HeavenOfDeviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2012, 13:52:46abi ben ne yapıyımElumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
189 tane gitmiş
gelirya sıkıntı yapmayın...
- 02-08-2012, 13:55:33Keşke gelse. Gelmeyecek ümitlenmeyin tarzında açıklama yapıp duruyorlar.frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlamadığım üyelik tablosu silindi tamam. E diğer mesajlar filan duruyordu. En azından açılan konuların itraderların yedeğini alsalardı. - 02-08-2012, 13:59:13şimdi şöyle bir olan var kartalda oturan bi abi var ismini vermiyim direk sitesini yazıyım http://ttbilgi.com/index2.html adam bi bankanın verileri kayboluyor bir çok kişiye gösteriyorlar yapamıyorlar bu adam bi saatede getirrim diyor ve 1 saate 50k bin tl alıyorElumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
189 tane gitmiş
) bana her işinde i-trader al diyen bir arkadaş vardı ona selamlar