Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Silver gitti mesaj gitti itrader gitti.
Oha itrader 40 tan 5 e düştü. Valla acayip canım sıkıldı. Şu avatara bak yav cücük gibi. Ufffffffffffffffffffffffffffff Lanet girsin r10. Bir yedek almak bu kadar mı zordu.
abi ben ne yapıyım 189 tane gitmiş gelirya sıkıntı yapmayın...