Konu
R10.net'in sonu geldi geçmiş olsun..
02-08-2012, 13:47:13
#10
Elumre
Silver gitti mesaj gitti itrader gitti.
Oha itrader 40 tan 5 e düştü. Valla acayip canım sıkıldı. Şu avatara bak yav cücük gibi. Ufffffffffffffffffffffffffffff Lanet girsin r10. Bir yedek almak bu kadar mı zordu.