Keşke gelse. Gelmeyecek ümitlenmeyin tarzında açıklama yapıp duruyorlar.
Anlamadığım üyelik tablosu silindi tamam. E diğer mesajlar filan duruyordu. En azından açılan konuların itraderların yedeğini alsalardı.
şimdi şöyle bir olan var kartalda oturan bi abi var ismini vermiyim direk sitesini yazıyım
http://ttbilgi.com/index2.html adam bi bankanın verileri kayboluyor bir çok kişiye gösteriyorlar yapamıyorlar bu adam bi saatede getirrim diyor ve 1 saate 50k bin tl alıyor