frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abi ben ne yapıyım 189 tane gitmiş gelirya sıkıntı yapmayın...
Keşke gelse. Gelmeyecek ümitlenmeyin tarzında açıklama yapıp duruyorlar.

Anlamadığım üyelik tablosu silindi tamam. E diğer mesajlar filan duruyordu. En azından açılan konuların itraderların yedeğini alsalardı.