abi ben ne yapıyım

189 tane gitmiş

gelirya sıkıntı yapmayın...
Keşke gelse. Gelmeyecek ümitlenmeyin tarzında açıklama yapıp duruyorlar.
Anlamadığım üyelik tablosu silindi tamam. E diğer mesajlar filan duruyordu. En azından açılan konuların itraderların yedeğini alsalardı.