Konu
R10.net'in sonu geldi geçmiş olsun..
02-08-2012, 13:32:27
#6
Meydan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
HeavenOfDeviL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bizlerden de gitti, nedir bu sizlerdeki itrader ve mesaj sevdası anlayamadım.
Sen kimsin nesin seni ne alaka eder !!!
Emek verdiğim şey giderse zoruma gider !!!!
Şimdi 2'le !