Konu
R10.net'in sonu geldi geçmiş olsun..
02-08-2012, 13:33:35
#8
HeavenOfDeviL
FthDrms adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sen kimsin nesin seni ne alaka eder !!!
Emek verdiğim şey giderse zoruma gider !!!!
Şimdi 2'le !
Burada binlerce kişinin emeği söz konusuyken, kendinizi düşünmeniz garip. 2'leme olayına gelince yaşınıza veriyorum.