FthDrms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 değilde benim üyeliğin sonu geldi 66 itrader ve 2000 mesaj gitti.
Bizlerden de gitti, nedir bu sizlerdeki itrader ve mesaj sevdası anlayamadım.