Konu
R10.net'in sonu geldi geçmiş olsun..
02-08-2012, 13:30:38
#4
HeavenOfDeviL
FthDrms adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
r10 değilde benim üyeliğin sonu geldi 66 itrader ve 2000 mesaj gitti.
Bizlerden de gitti, nedir bu sizlerdeki itrader ve mesaj sevdası anlayamadım.