Konu
R10.net'in sonu geldi geçmiş olsun..
02-08-2012, 13:36:08
#9
Meydan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
HeavenOfDeviL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Burada binlerce kişinin emeği söz konusuyken, kendinizi düşünmeniz garip. 2'leme olayına gelince yaşınıza veriyorum.
Binlerce kişiden biri benim sorununu belirtince sizin gibilerin saçma yorum yapması ne saçma bir şey