• 13-01-2011, 15:27:58
    #1
    Arkadaşlar Sony Ericsson W700i model telefonumdan facebook'a girmek istiyorum,bir türlü beceremedim destekler diye düşünüyorum.Nasıl hallederim acaba ?
  • 13-01-2011, 15:29:17
    #2
    hattın nedir acaba...
  • 13-01-2011, 15:31:12
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    wap ayarlarını yapıp tarayıcıdan http://m.facebook.com 'a gir bakalım olcakmı
  • 13-01-2011, 15:32:27
    #4
    0.facebook ta var ama bu bedavası benim dediğim arakdaşımın dediği ise paralı olan..türkcel ise wap yaz 2222 ye gönder otomatik wap ayarların olur..ondan sonrada rahatlıkla gire bilirsin
  • 13-01-2011, 16:38:42
    #5
    Ayarları yaptım adresi gir dediğim yerde avea Gprs diye bir yazı da var acaba sorun bundan kaynaklanmasın..ayarlar diyorum tıklanmıyor
    NOT : halletim arkadaşlar teşekkürler