Konu
Telefonumdan Facebook'a girmek istiyorum / W700i
13-01-2011, 16:38:42
#5
KukuLera
Ayarları yaptım adresi gir dediğim yerde avea Gprs diye bir yazı da var acaba sorun bundan kaynaklanmasın..ayarlar diyorum tıklanmıyor
NOT : halletim arkadaşlar teşekkürler