Konu
Telefonumdan Facebook'a girmek istiyorum / W700i
13-01-2011, 15:32:27
#4
Byo
0.facebook ta var ama bu bedavası benim dediğim arakdaşımın dediği ise paralı olan..türkcel ise wap yaz 2222 ye gönder otomatik wap ayarların olur..ondan sonrada rahatlıkla gire bilirsin