Konu
Telefonumdan Facebook'a girmek istiyorum / W700i
13-01-2011, 15:27:58
#1
KukuLera
Arkadaşlar Sony Ericsson W700i model telefonumdan facebook'a girmek istiyorum,bir türlü beceremedim destekler diye düşünüyorum.Nasıl hallederim acaba ?