Konu
Telefonumdan Facebook'a girmek istiyorum / W700i
13-01-2011, 15:31:12
#3
FreeZe
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
wap ayarlarını yapıp tarayıcıdan
http://m.facebook.com
'a gir bakalım olcakmı