Arkadaşlar Sony Ericsson W700i model telefonumdan facebook'a girmek istiyorum,bir türlü beceremedim destekler diye düşünüyorum.Nasıl hallederim acaba ?
0.facebook ta var ama bu bedavası benim dediğim arakdaşımın dediği ise paralı olan..türkcel ise wap yaz 2222 ye gönder otomatik wap ayarların olur..ondan sonrada rahatlıkla gire bilirsin
Ayarları yaptım adresi gir dediğim yerde avea Gprs diye bir yazı da var acaba sorun bundan kaynaklanmasın..ayarlar diyorum tıklanmıyor
NOT : halletim arkadaşlar teşekkürler