İzmir Havalimanından Bornovoya Nasıl Gidilir?
16
●13.021
- 23-12-2010, 22:10:34Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.ya kanka otobüse fln binme havalanında bilmiyorum ama jeton olan bi gişe mutlaka vardır halkapınarda jeton makinası hala duruyo halkapınar istasyonunda 3-5 kartta var havalanında olmama gibi bi şansı yoktur.hoş bu belediyeden herşey beklenir ya
- 23-12-2010, 22:15:53Üyeliği durdurulduİstasyonlara jeton makineleri kuruldu

Veya birinden senin için basmasını isteyebilirsin 1.70 TL ücret verirsin basarlar
Ama İzmir'e geldiğin andan itibaren bence mutlaka bir kentkart al şehiriçi ulaşımın kolay olur.
3-5 kartlarda iş yok. Kentkartta 90 dakika olayı da var bedava yolculuk ediyosun.
Bir kentkart 4 TL. - 23-12-2010, 23:28:42Üyeliği durdurulduHavaalanında kimde kentkart olacakWebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2010, 23:30:33İzmirli olupta şehrine gelen olamaz mı?animecoliq35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
