• 23-12-2010, 21:59:27
    #10
    Sen en iyisi 204 numaralı otobüse bin 204 havalimanı otogar bornova metro otobüsü. Otobüste 3-5 kart alabilirsin.
  • 23-12-2010, 22:10:34
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ya kanka otobüse fln binme havalanında bilmiyorum ama jeton olan bi gişe mutlaka vardır halkapınarda jeton makinası hala duruyo halkapınar istasyonunda 3-5 kartta var havalanında olmama gibi bi şansı yoktur.hoş bu belediyeden herşey beklenir ya
  • 23-12-2010, 22:15:53
    #12
    Üyeliği durduruldu
    İstasyonlara jeton makineleri kuruldu
    Veya birinden senin için basmasını isteyebilirsin 1.70 TL ücret verirsin basarlar
    Ama İzmir'e geldiğin andan itibaren bence mutlaka bir kentkart al şehiriçi ulaşımın kolay olur.
    3-5 kartlarda iş yok. Kentkartta 90 dakika olayı da var bedava yolculuk ediyosun.
    Bir kentkart 4 TL.
  • 23-12-2010, 23:22:47
    #13
    havaş otobüslerinin hemen arkasında 204 numaralı eshot var ona bin ve son durak yani bornova metroda in. 5 lira verip boşuna 3-5 kartı alma 4lira basıyor havalimanı-bornova önünde binen bir kişiye 4 lira ver senin yerine bassın
  • 23-12-2010, 23:25:05
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Birine ben sana para vereyim sen kentkart bas de basarlar. Yoksa metroya binmen çok zor olur. İzmirde ulaşım büyük sorun..
  • 23-12-2010, 23:28:42
    #15
    Üyeliği durduruldu
    WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birine ben sana para vereyim sen kentkart bas de basarlar. Yoksa metroya binmen çok zor olur. İzmirde ulaşım büyük sorun..
    Havaalanında kimde kentkart olacak
  • 23-12-2010, 23:30:33
    #16
    animecoliq35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Havaalanında kimde kentkart olacak
    İzmirli olupta şehrine gelen olamaz mı?
  • 24-12-2010, 00:03:42
    #17
    İzmirli arkadaşlar teşekkürler