Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ya kanka otobüse fln binme havalanında bilmiyorum ama jeton olan bi gişe mutlaka vardır halkapınarda jeton makinası hala duruyo halkapınar istasyonunda 3-5 kartta var havalanında olmama gibi bi şansı yoktur.hoş bu belediyeden herşey beklenir ya