WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birine ben sana para vereyim sen kentkart bas de basarlar. Yoksa metroya binmen çok zor olur. İzmirde ulaşım büyük sorun..
Havaalanında kimde kentkart olacak