• 23-12-2010, 20:15:54
    #1
    Bir kaç gün sonra izmir'e gideceğim. İzmir'e daha önce gitmediğim için hiç bilmiyorum. İzmirli ya da İzmiri bilen arkadaşlar bana Havalimanından Bornova Jandarma Eğitim Alayına nasıl gideceğimi tarif edebilirse memnun olurum. Havalimanından oraya vesait ile gidebilirmiyim?
  • 23-12-2010, 20:30:21
    #2
    Üyeliği durduruldu
    İzban'a bin (havalanında kime sorsan gösterir) halkapınar da inip metroya bin.
    Bu kadar
  • 23-12-2010, 20:35:15
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Yani ilk buna bineceksin direk havaalanından çıktığın gibi hiç yürümene gerek yok
    http://www.izmirde.biz/FileUpload/ds...zban_a.s__.jpg

    Yukardakinden Halkapınar durağında ineceksin sadece 10 adım kadar yürüyüp metroya bineceksin yani aşağıdakine:
    http://www.lojiport.com/images/news/5151.jpg

    Metroda Bornova durağında ineceksin artık orda kime sorsan yönlendirir seni
    NOT: Metro da İzban da ineceğin durakları uyarıyor durağa gelmeden
  • 23-12-2010, 20:47:04
    #4
    Halkapınar yolcularımız için aktarma istasyonudur anonsunu duyduğun yerde in arkanı dön orası metro zaten atla ona bornova metroda inersin.
  • 23-12-2010, 20:49:08
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Al bi GÖZTEPE atkısı dolan Karşıyaka'da sana yemin ederim cesaretini tüm dünyaya kanıtlamış olursun

    Hatta gel Göztepe atkını ben vereyim
    _G
    GÖZ
    _Z
  • 23-12-2010, 21:35:47
    #6
    Üyeliği durduruldu
    HavaLiman metrosuna gidiceksin. Halkapınar istasyonunda inceksin. Sonra merdivenlerden cıkıyorsun sola dönüyosun.. Döndüğünde Yine hemen orada metro var. Girişten geçiyorsun bornova yazan tabelaya bak. Girişte sağda olur. ORadan giriceksin. Metronu bekliceksin.
  • 23-12-2010, 21:38:27
    #7
    çok teşekkür ederim arkadaşlar yardımlarınız için oraya sabah saatlerinde ineceğim otobüslerde yada metroda para geçiyor mu ?
  • 23-12-2010, 21:45:52
    #8
    metanek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok teşekkür ederim arkadaşlar yardımlarınız için oraya sabah saatlerinde ineceğim otobüslerde yada metroda para geçiyor mu ?
    para geçmez izmir de 3-5 kart olayı var ama havalimanından binişte 3-5 kart satılıyor mu bilmiyorum ben denk gelmedim vardır büyük ihtimalle.
  • 23-12-2010, 21:51:52
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Havalimanda 3-5 kartları satılmıyor. Kentkart dolumu felande yok. Havalimanda bu eksik maalesef Ben görmedim önlerinde..