İstasyonlara jeton makineleri kuruldu
Veya birinden senin için basmasını isteyebilirsin 1.70 TL ücret verirsin basarlar
Ama İzmir'e geldiğin andan itibaren bence mutlaka bir kentkart al şehiriçi ulaşımın kolay olur.
3-5 kartlarda iş yok. Kentkartta 90 dakika olayı da var bedava yolculuk ediyosun.
Bir kentkart 4 TL.