• 20-12-2010, 00:16:49
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yaklasık 3 Ay sonra bir kızım olacak,

    İsim arayışımız sürmekte.

    Herkes gibi özel,güzel,değişik bir isim arıyoruz.

    Fikirlerinizi aklınıza gelen isimleri yazarsanız sevinirim.

    Teşekkürler.
  • 20-12-2010, 00:31:11
    #2
    Allah analı babalı buyutsun Seciceginiz isimle birlikte anlamınada özen göstermenizi öneririm.
  • 20-12-2010, 00:36:47
    #3
    Allah analı babalı büyütsün farklı bir isim koyun bence

    Mahallemizde geçen sene koymuşlardı bu isimlerden Aysima ve Tuana ismi çok hoşuma gitmişti yakışıyor kız bebeklere anlamlarınada bakabilirsiniz tam bilmiyorum
  • 20-12-2010, 00:38:43
    #4
    Allah analı babalı büyütsün inşallah.

    İçimden Ebrar geçti. Yada uzaktan yeğenimin adı ECRİN. ama kızım olursa adını ELİF koyacağım. kafanı biraz karıştırdım ama
  • 20-12-2010, 00:39:24
    #5
    Allah analı babalı buyutsun Elifsu olabılır
  • 20-12-2010, 00:40:14
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Allah analı babalı büyütsün.
  • 20-12-2010, 00:40:41
    #7
    Hepinizden Allah razı olsun, valla seçmek çok zor ama yazdığınız isimler inanın cok faydalı oluyor, insan konduramıyor isim en güzeli olsun istiyor, Sağlıklı olması ön plan tabi ama sonucta bir isim koyulacak buda gerçekten zor oluyormuş.
  • 20-12-2010, 01:36:07
    #8
    bilge olsun bilge böyle zeki güzel olağan üstü bi varlık olsun
  • 20-12-2010, 02:02:31
    #9
    Ankara koy hocam, istanbul alındı