Yaklasık 3 Ay sonra bir kızım olacak,
İsim arayışımız sürmekte.
Herkes gibi özel,güzel,değişik bir isim arıyoruz.
Fikirlerinizi aklınıza gelen isimleri yazarsanız sevinirim.
Teşekkürler.
Sizce Kızıma Ne isim koymalıyım ?
72
●10.077
- 20-12-2010, 00:38:43Allah analı babalı büyütsün inşallah.
İçimden Ebrar geçti. Yada uzaktan yeğenimin adı ECRİN. ama kızım olursa adını ELİF koyacağım.
kafanı biraz karıştırdım ama
Seciceginiz isimle birlikte anlamınada özen göstermenizi öneririm.