• 20-12-2010, 02:14:30
    #10
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    nursu nasıl?
  • 20-12-2010, 02:18:46
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Derin, Çağla veya Irmak olabilir veya benim ismim olabilir Çağın aynı zamanda kız ismidir.
  • 20-12-2010, 02:21:34
    #12
    elif, zeynep ve ayşe ismini çok seviyorum

    hayırlı evlat olur inşallah
  • 20-12-2010, 02:22:00
    #13
    Misafir
    aslıhan veya
    asena
  • 20-12-2010, 03:06:56
    #14
    Almina bence çok güzel bir isim.Çok severim bu ismi.Şahsen benim bi kızım olursa bu ismi koymayı düşünüyorum.
  • 20-12-2010, 03:23:38
    #15
    Defne ismini çok seviyorum.
    Kendi kızım olursa inş ona da koyacağım. Bu arada analı babalı büyütsün rabbim olun.
    Sizede düzgün ahlaklı bi genç yetiştirmeyi nasip eder inş.
    Zor iş kolay değil, ama genede bozuk olan moralimi düzeltti.
  • 20-12-2010, 03:37:15
    #16
    öncelikle hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün. Elif ismini düşünebilirsin
  • 20-12-2010, 06:49:58
    #17
    Allah analı babalı büyütsün.

    Zümrüt, Şükran.
  • 20-12-2010, 07:22:06
    #18
    Mine...