Sizce Kızıma Ne isim koymalıyım ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce Kızıma Ne isim koymalıyım ?
72
●
10.077
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sizce Kızıma Ne isim koymalıyım ?
1
2
3
4
5
6
7
Son
20-12-2010, 02:14:30
#10
Hagiwhat
⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
nursu nasıl?
20-12-2010, 02:18:46
#11
NgSharpz
Üyeliği durduruldu
Derin, Çağla veya Irmak olabilir veya benim ismim olabilir Çağın
aynı zamanda kız ismidir.
20-12-2010, 02:21:34
#12
eub
elif, zeynep ve ayşe ismini çok seviyorum
hayırlı evlat olur inşallah
20-12-2010, 02:22:00
#13
Moderator
Misafir
aslıhan veya
asena
20-12-2010, 03:06:56
#14
ConPix
Almina
bence çok güzel bir isim.Çok severim bu ismi.Şahsen benim bi kızım olursa bu ismi koymayı düşünüyorum.
20-12-2010, 03:23:38
#15
HoST13
Defne ismini çok seviyorum.
Kendi kızım olursa inş ona da koyacağım. Bu arada analı babalı büyütsün rabbim olun.
Sizede düzgün ahlaklı bi genç yetiştirmeyi nasip eder inş.
Zor iş kolay değil, ama genede bozuk olan moralimi düzeltti.
20-12-2010, 03:37:15
#16
ismail
öncelikle hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün. Elif ismini düşünebilirsin
20-12-2010, 06:49:58
#17
John
Allah analı babalı büyütsün.
Zümrüt, Şükran.
20-12-2010, 07:22:06
#18
By_ReFLeX
Mine...
1
2
3
4
5
6
7
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler