Konu
Sizce Kızıma Ne isim koymalıyım ?
20-12-2010, 03:06:56
#14
ConPix
Almina
bence çok güzel bir isim.Çok severim bu ismi.Şahsen benim bi kızım olursa bu ismi koymayı düşünüyorum.