Defne ismini çok seviyorum.
Kendi kızım olursa inş ona da koyacağım. Bu arada analı babalı büyütsün rabbim olun.
Sizede düzgün ahlaklı bi genç yetiştirmeyi nasip eder inş.
Zor iş kolay değil, ama genede bozuk olan moralimi düzeltti.