Konu
Sizce Kızıma Ne isim koymalıyım ?
20-12-2010, 00:36:47
#3
GARMONSU
Allah analı babalı büyütsün farklı bir isim koyun bence
Mahallemizde geçen sene koymuşlardı bu isimlerden Aysima ve Tuana ismi çok hoşuma gitmişti yakışıyor kız bebeklere anlamlarınada bakabilirsiniz tam bilmiyorum