Konu
Sizce Kızıma Ne isim koymalıyım ?
20-12-2010, 00:38:43
#4
delikanli53
Allah analı babalı büyütsün inşallah.
İçimden Ebrar geçti. Yada uzaktan yeğenimin adı ECRİN. ama kızım olursa adını ELİF koyacağım.
kafanı biraz karıştırdım ama