Konu
Sizce Kızıma Ne isim koymalıyım ?
20-12-2010, 00:16:49
#1
PALA
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yaklasık 3 Ay sonra bir kızım olacak,
İsim arayışımız sürmekte.
Herkes gibi özel,güzel,değişik bir isim arıyoruz.
Fikirlerinizi aklınıza gelen isimleri yazarsanız sevinirim.
Teşekkürler.