• 10-09-2007, 18:56:49
    #55
    rainmaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PS 3 , xbox , Nintendo Wii , PS 2 cafe aç
    ozaman bana teşekkür et ama 50k x 3 lazım bu iş için

    LCD Alıcaksın koltuk olmuyacak puff olucak heryerde 15 20 makina olucak

    mesela biizm burda

    PS 3 saati 4 YTL
    PS 2 saati 2,5 YTL
    Nintende Wii Saati 4 YTL
    xbox Saati 3,5 YTL

    artı olarak yiyecek ve içicek var

    ne kadar para gerekli dersen
    LCD 1,500 YTL den 15 Tane alıcaksın TV
    gerisini sen hesapla ps 2 , 3 xbox vs fiyatlarını
    ama emin ol tutucak biş şuanda burda istanbul da Beşiktaş civarında 10 numara mekan

    en güzeli içerde sigar aiçiliyor ve puff larda sın yat oyna istersen

    Helalin var dostum. Mükemmel bir iş. Eğer bi gün 150K bulursam söz sana bu şekilde sıradışı bir yer kesin açarım

    Puff haa.. Vayy bee
  • 11-09-2007, 10:53:52
    #56
    alperin dediği gibi kömürlerde denizmi var diyecektim
    kömürlerde bir transitci acın 2 tane 2. el alın sermaye kafi
  • 11-09-2007, 11:21:19
    #57
    Cagi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alperin dediği gibi kömürlerde denizmi var diyecektim
    kömürlerde bir transitci acın 2 tane 2. el alın sermaye kafi
    Al işte.. Bir Antep'li daha..
    Dağ taş galerici olmuş hocam burada.. 50K ile girilmez bu piyasaya.
  • 11-09-2007, 11:44:48
    #58
    alın 3-4 tane araba onları kiralayın
  • 11-09-2007, 11:54:55
    #59
    Üyeliği durduruldu
    mermer ticaretine girin italya ve yunanistana ihracaat yapın derim
  • 11-09-2007, 12:06:30
    #60
    @HKNOCN


    Bi Fikirde Ben Veriyim Eğer işlek bi yerde
    Dükkan felan açiçaksan

    Fatura Ödeme Merkezi Gibi bişe Aç
    yaz cama

    Online :

    Elektirik Faturaniz
    Telefon Faturaniz
    Adsl Faturaniz
    Su Faturaniz
    DoğalGaz Faturlariniz.
    SSK Prim Borçlariniz.
    vs vs..

    Faturam.Com tarzi Online Fatura yatirma Merkezi

    etrafina biraz güven verirsen gündee

    500 Fatura yatiran olsa Fatura başi 50 ykrş. dan

    500*50= 250 YTL net Para

    Uzun Vadede :

    Kont. telefon
    Kontur. Satişi.

    vs vs Derken işi genişletirsen. paraya Para demesin. çok trend bi iş şuan. ben bile girmeyi düşünüyorum..


    Bence Bu iş içinde 50 milyar YETER

    Bak yakında Felan Ticaret Lisesi varsa 2-3 Tanede Stajer Kız AL

    ellerine Aylik 100 YTL aL sana Süper iş
  • 11-09-2007, 14:38:42
    #61
    strhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mermer ticaretine girin italya ve yunanistana ihracaat yapın derim
    Hocam o nerden çıktı Biz mermerciyizde iki ülkeyede mermer ihracatı yapıyoruz fakat dolar kurundan tüm sektörün anası ağlıyor.Ayrıca mermer işi çok yorucudur ve 50.000 e 3 konteynır mal ya alırsın ya alamazsın
  • 11-09-2007, 15:08:57
    #62
    internet cafe açardım.
  • 11-09-2007, 15:15:54
    #63
    Üyeliği durduruldu
    50 bin ytlye bende direk internet cafe açardım.çok sağlam biyerde tam hayalimdeki gibi süper dizayn ederdim.Bikaç yıla kadar zaten pc,ps2,ps3,bilardo salonu açıcam 2-3 katlı biyer.eğer işten zevk almak önemliyse senin için sevdiğin bir işi yap tabi mermer,kiremit vs işinden zevk alacaksan onuda seçebilirsin.