rainmaks adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Helalin var dostum. Mükemmel bir iş. Eğer bi gün 150K bulursam söz sana bu şekilde sıradışı bir yer kesin açarım

Puff haa.. Vayy bee
73
●6.300





Biz mermerciyizde iki ülkeyede mermer ihracatı yapıyoruz fakat dolar kurundan tüm sektörün anası ağlıyor.Ayrıca mermer işi çok yorucudur ve 50.000 e 3 konteynır mal ya alırsın ya alamazsın