50.000 Sermaye ile ne yapardınız?
73
●6.300
- 10-09-2007, 14:35:55****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ali parasının 2/8 i ile fındık alır. Sonra o fındıkların 3/9 unu r10 tayfası ile paylaşır. Sonra elinde kalan fındıkların 7/12 sini fatma ile paylaşır. Sizce alinin elindeki fındıkların cinsi nedir ?
Havuz problemi gibi oldu serefsizim
- 10-09-2007, 14:50:42Peki yinede tşkler o zamanı beklicez****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-09-2007, 14:52:53Kış geldi hacim..echo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Kışın tutmaz o işler..
Ama yanına şöyle özel bir buz pisti.. Mekan Antalya olduğu için kışın kar olayı olmuyo.. Millet yana yana kar arıyor
Yazın Go-Kart, kışın Kayak
Ama 50K ile yapılacak bi iş değil bu
- 10-09-2007, 14:54:34of of kışın daha bi güzel. hafif kar yağmış oluyor arabalar kayıyor. yerini adamını tutturursan paranın .... vurursunHKNOCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-09-2007, 15:25:42aLp3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olur.. Ben kiralayayım sen işlet.. euhuehe
Madara edeceksin beni millete

- 10-09-2007, 16:10:25PS 3 , xbox , Nintendo Wii , PS 2 cafe aç
ozaman bana teşekkür et ama 50k x 3 lazım bu iş için
LCD Alıcaksın koltuk olmuyacak puff olucak heryerde 15 20 makina olucak
mesela biizm burda
PS 3 saati 4 YTL
PS 2 saati 2,5 YTL
Nintende Wii Saati 4 YTL
xbox Saati 3,5 YTL
artı olarak yiyecek ve içicek var
ne kadar para gerekli dersen
LCD 1,500 YTL den 15 Tane alıcaksın TV
gerisini sen hesapla ps 2 , 3 xbox vs fiyatlarını
ama emin ol tutucak biş şuanda burda istanbul da Beşiktaş civarında 10 numara mekan
en güzeli içerde sigar aiçiliyor ve puff larda sın yat oyna istersen
