• 10-09-2007, 12:02:45
    #37
    Lokanta açın

    Çiğköfte servisi felan et dürüm felan

    konu dışı : olsada yesek şöyle offf
  • 10-09-2007, 12:09:49
    #38
    Üyeliği durduruldu
    SurCo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lokanta açın

    Çiğköfte servisi felan et dürüm felan

    konu dışı : olsada yesek şöyle offf
    beleşci sakın dinleme
  • 10-09-2007, 12:09:58
    #39
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sanada fikir sahibi olduğun için 1 ay beleş verse dimi ?
  • 10-09-2007, 13:36:19
    #40
    ibodnmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakınınızda terminal varsa terminal tuvaleti ihalesine gir
    Ya bozar bizi öyle işler Milletin şeyiyle uğraş dur.. Ama accaip para var o ayrı.. Ama bize gelmez.



    man_blood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Proje 1
    Oturdum senin için düşündüm ayrıntılar pm ile gorusulebilir
    Yuhhh.. Karı başına 10K çok fazla yav Sanki manavdan tavuk aluyoruz.


    yenibirweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beleşci sakın dinleme
    Köftecilik düşünmüyoruz şimdilik..




    vBDesTabe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    internete yatır siteler aç güzel projeler yap bence parayı kırarsın.

    [ŁoneŁy]Blog dağıtan sistemler varya.Onlardan yazdırırdım sora güzel bir makine.
    Harbi süper bir öneri.. Ama para benim değil. Paranın sahibi öküz anlamaz o işlerden
  • 10-09-2007, 14:02:03
    #41
    Esalp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    etraftaki tüm hitli blogları toplardım
    valla tuttum bunu
  • 10-09-2007, 14:06:22
    #42
    komisyonumu isterim fikir babası olarak.

    Go- kart aç paraya para demezsin
  • 10-09-2007, 14:11:10
    #43
    Misafir
    Ntie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla bende merak ettim ****** bir tane proje yazabilirmisin internet ile ? 10-50binytL arası para ile neler yapabiliriz ?
    Projelerimi İlerki günlerde Uygulamaya geçirmeyi düşündüğüm için paylaşmayı düşünmüyorum.Stratejik ortaklık düşünen varsa olabilir

    Eğer yapmayacağım kesinleşen projelerim olursa forumda detaylı bir şekilde paylaşmayı düşünüyorum.
  • 10-09-2007, 14:17:13
    #44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ıstanbulda ıyı iş apan şifa cafelerden açabılırsın orneğın kadıkoyde var şifacı dıye gıdıyorsun butun meyve sebze ler var, neylı ıstıyorsan hemen anında makıneye atıyorlar suyunu verıyorlar portakal suyu çilek suyu vs. ınanılamzda iş yapıyor sonucda gozunun onunce meyveyı atıyorlar makıneye sıkıyorlar tutacak bir iş sektorudur... (ozellıkle kış gelıyorken vıtamın olayı felan koparır yanı)
    Bunun dışındakı olabıelcek en guzel olay alacaksın kalemını kağıdını elıne Çin e gideceksın ucuz ne varsa alıp geleceksın orneğın gıdıp 50.000 adet şemsıye alacaksın ıstanbulda her yere satarsın zaten kı şgeldı ılk yağmurda satarsın hepsını zaten gelışı kaç para olurkı sana
  • 10-09-2007, 14:21:39
    #45
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşın dediği gibi şifa cafe veya büfe açılabilir gerçi 50.000 yetermi bilmem