rainmaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PS 3 , xbox , Nintendo Wii , PS 2 cafe aç
ozaman bana teşekkür et ama 50k x 3 lazım bu iş için

LCD Alıcaksın koltuk olmuyacak puff olucak heryerde 15 20 makina olucak

mesela biizm burda

PS 3 saati 4 YTL
PS 2 saati 2,5 YTL
Nintende Wii Saati 4 YTL
xbox Saati 3,5 YTL

artı olarak yiyecek ve içicek var

ne kadar para gerekli dersen
LCD 1,500 YTL den 15 Tane alıcaksın TV
gerisini sen hesapla ps 2 , 3 xbox vs fiyatlarını
ama emin ol tutucak biş şuanda burda istanbul da Beşiktaş civarında 10 numara mekan

en güzeli içerde sigar aiçiliyor ve puff larda sın yat oyna istersen

Helalin var dostum. Mükemmel bir iş. Eğer bi gün 150K bulursam söz sana bu şekilde sıradışı bir yer kesin açarım

Puff haa.. Vayy bee