mermer ticaretine girin italya ve yunanistana ihracaat yapın derim
Hocam o nerden çıktı

Biz mermerciyizde iki ülkeyede mermer ihracatı yapıyoruz fakat dolar kurundan tüm sektörün anası ağlıyor.Ayrıca mermer işi çok yorucudur ve 50.000 e 3 konteynır mal ya alırsın ya alamazsın