Cagi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alperin dediği gibi kömürlerde denizmi var diyecektim
kömürlerde bir transitci acın 2 tane 2. el alın sermaye kafi
Al işte.. Bir Antep'li daha..
Dağ taş galerici olmuş hocam burada.. 50K ile girilmez bu piyasaya.