• 02-12-2010, 12:54:50
    #10
    sefakavil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hmm uygunmuş. yorumlarada baktımda iyi diyolar. sen gidiyormusun o dershaneye?
    Ben bu sene kpss için gıdıyorum, arkadaslarım aöf için gıdıyor..
  • 02-12-2010, 13:32:58
    #11
    Serdar007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Murata yazıldım bende ilk defa deneyeceğim bakalım.
    Aysel Hocanın kuvvetli Matematiği için yazıldım sırf
    murata bütçe yetmiyo maalesef çok pahalı gitmeyi istiyorum oraya kaliteli yer ama fiyatıda kaliteli

    ulass1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bu sene kpss için gıdıyorum, arkadaslarım aöf için gıdıyor..

    sanırım bende oraya yazılcam birazdan m.köy şubesine gidicem
  • 02-12-2010, 16:11:35
    #12
    sefakavil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım bende oraya yazılcam birazdan m.köy şubesine gidicem
    Emin ol pişman olmazsın, İstanbul'u bilmemde, bizim karşıyaka'da güzel kızlar gidiyor karacana
  • 02-12-2010, 16:56:26
    #13
    ulass1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emin ol pişman olmazsın, İstanbul'u bilmemde, bizim karşıyaka'da güzel kızlar gidiyor karacana


    kızlarla işim olmuyor birtane var o yetiyor ki zaten ders öğrenmek için gidicem

    bugün gittim. 6 ders için. hafta sonu ders ücreti 150 tl. hafta içi ise 100 tl. ama hafta sonu gitmek benim için daha iyi yarın kısmetse yazılcam inş

    Birde bugün gittiğimde sormayı unuttum orda. neden diğer kurslardan çok ucuz burası ?
  • 02-12-2010, 19:25:42
    #14
    sefakavil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kızlarla işim olmuyor birtane var o yetiyor ki zaten ders öğrenmek için gidicem

    bugün gittim. 6 ders için. hafta sonu ders ücreti 150 tl. hafta içi ise 100 tl. ama hafta sonu gitmek benim için daha iyi yarın kısmetse yazılcam inş

    Birde bugün gittiğimde sormayı unuttum orda. neden diğer kurslardan çok ucuz burası ?
    Serbest piyasa
  • 05-12-2010, 21:22:50
    #15
    ulass1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Serbest piyasa

    kayıt olcağım gün yani cuma günü sordum istanbulda daha 5.yıllarıymış isim yapmak için ucuz yapıyorlarmış normalde kalitesi öğretmenleri felan iyimiş kadrolu öğretmenlermiş

    kayıt oldum hayırlısı olur inş