sefakavil adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aöf Kursları Hakkında Bilgi ?? (Murat-İlkumut-Deneyim)
14
●6.386
- 02-12-2010, 13:32:58murata bütçe yetmiyo maalesef çok pahalıSerdar007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gitmeyi istiyorum oraya kaliteli yer ama fiyatıda kaliteli 
ulass1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırım bende oraya yazılcam
birazdan m.köy şubesine gidicem
- 02-12-2010, 16:11:35Emin ol pişman olmazsın, İstanbul'u bilmemde, bizim karşıyaka'da güzel kızlar gidiyor karacanasefakavil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-12-2010, 16:56:26ulass1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kızlarla işim olmuyor
birtane var o yetiyor
ki zaten ders öğrenmek için gidicem 
bugün gittim. 6 ders için. hafta sonu ders ücreti 150 tl. hafta içi ise 100 tl. ama hafta sonu gitmek benim için daha iyi
yarın kısmetse yazılcam inş 
Birde bugün gittiğimde sormayı unuttum orda. neden diğer kurslardan çok ucuz burası ? - 05-12-2010, 21:22:50ulass1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kayıt olcağım gün yani cuma günü sordum istanbulda daha 5.yıllarıymış isim yapmak için ucuz yapıyorlarmış normalde kalitesi öğretmenleri felan iyimiş kadrolu öğretmenlermiş
kayıt oldum hayırlısı olur inş
gitmeyi istiyorum oraya kaliteli yer ama fiyatıda kaliteli