sefakavil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hmm uygunmuş. yorumlarada baktımda iyi diyolar. sen gidiyormusun o dershaneye?
Ben bu sene kpss için gıdıyorum, arkadaslarım aöf için gıdıyor..